Archív letákov Kaufland

Aktuálny leták

Aktuálny leták

05.10.2017 - 11.10.2017

Aktuálny leták

Aktuálny leták

28.09.2017 - 04.10.2017

Aktuálny leták

Aktuálny leták

21.09.2017 - 27.09.2017

Aktuálny leták

Aktuálny leták

14.09.2017 - 20.09.2017

Aktuálny leták

Aktuálny leták

07.09.2017 - 13.09.2017

Kaufland

Spoločnosť Kaufland je sieť nemeckých supermarketov a hypermarketov, ktorá bola založená v roku 1930 Jozefom Schwarzom. Prvý veľký samoobslužný obchodný dom menom Kaufland bol otvorený v roku 1984 v Neckarsulme. Okrem Nemecka spoločnosť pôsobí v Českej republike, v Rumunsku, v Chorvátsku, v Bulharsku a v Poľsku. Na Slovensku bol prvý obchodný dom Kaufland otvorený v roku 2000. Hypermarkety sú väčšinou postavené na ploche od 2 500 do 12 000 m². Spoločnosť Kaufland si zakladá najmä na vysokej kvalite a bohatej ponuke sortimentu za nízke ceny. Na Slovensku používa reklamný slogan ,,Tu som správne!“.

Spoločnosť Kaufland vydáva dva druhy tlačovín, ktoré informujú zákazníkov o aktuálnych cenách a sortimente:

  • Reklamné noviny: Reklamné noviny sa vydávajú pre každú predajňu Kaufland zvlášť. Na rozsahu okolo 35 strán nájdu zákazníci informácie o aktuálnej ponuke tovarov a ich akciových cenách. Okrem toho v reklamných novinách nájdu aj recepty, krátke články a zaujímavosti o predávanom tovare. Reklamné noviny vychádzajú každý týždeň.
  • Tematické letákyTematické letáky zobrazujú ponuku tovaru, ktorý sa viaže k nejakej aktuálnej téme, napr. grilovanie alebo propaguje len určitý druh tovaru, napr. nepotravinový tovar. Tieto letáky vychádzajú v menšom rozsahu ako reklamné noviny.

Spoločnosť Kaufland predáva značkový tovar a tiež výrobky vlastnej značky. Sortiment tovaru sa orientuje najmä na výrobky potravinárskeho priemyslu, ale zákazníci nájdu na predajniach aj potreby pre domácnosť, kozmetiku a drogériu, elektrické spotrebiče, textílie, písacie potreby, hračky, sezónny tovar a týždennú ponuku akciového tovaru. Spoločnosť Kaufland kladie dôraz na výrobky od slovenských dodávateľov.

Spoločnosť Kaufland produkuje výrobky vlastných značiek, ktoré je možné zakúpiť len v jej predajniach:

  • EXQUISIT je značka potravín, ktoré z hľadiska chuti a kvality spĺňajú tie najvyššie kritériá. Výrobky pochádzajú z Francúzska, Talianska, Švajčiarska a Rakúska.
  • K-Bio sú potravinárske výrobky, ktoré spĺňajú právne predpisy ES o ekologických produktoch. Ide o produkty ekologického hospodárstva dopestované alebo vyrobené na biofarmách.
  • K-take it veggie ponúka veľký výber chutných vegánskych a vegetariánskych produktov v biokvalite. Ide najmä o nátierky, tofu výrobky a nápoje.
  • K-Classic sú potravinárske aj nepotravinárske výrobky spoločnosti Kaufland predávané za diskontné ceny. Tieto výrobky sú označené červeným logom K-Classic alebo štítkami s cenou na regáloch.
  • K-Classic baby sú hygienické výrobky určené pre jemnú a citlivú detskú pokožku. Na zabezpečenie kvality necháva spoločnosť Kaufland výrobky neustále kontrolovať uznávanými a nezávislými inštitúciami a vykonáva pravidelné audity u dodávateľov.
  • K-Classic bezlaktózové výrobky sú mliečne výrobky bez obsahu laktózy. Sú vhodné pre každého, kto sa napriek laktózovej intolerancii nechce vzdať mliečnych produktov.
  • K-Purland sú vysokokvalitné mäsové špeciality vyrábané vo vlastnom mäsokombináte v Modleticiach.
  • SWITCH ON elektrospotrebiče sú domáce elektrospotrebiče v zaručene kontrolovanej kvalite za diskontné ceny.

Okrem svojej hlavnej obchodnej činnosti sa Kaufland venuje aj mnohým regionálnym projektom a podporuje charitatívne organizácie. Spoločnosť je partnerom Slovenského Červeného kríža. Projektom Zelený Kaufland zdôrazňuje dôležitosť ochrany životného prostredia a v rámci projektu ,,Na veku záleží“ podporuje zamedzenie predaja tabakových výrobkov neplnoletým osobám.

Spoločnosť Kaufland dbá pri prevádzke predajní o ochranu životného prostredia. Zameriava sa na zmierňovanie dopadov na životné prostredie, efektívne využívanie prírodných zdrojov a čoraz zodpovednejšiu spotrebu energií. Nové obchodné domy sú príkladom energeticky efektívneho systému. Zaobídu sa bez klasického vykurovacieho kotla či pripojenia na ústredné kúrenie. Namiesto toho sa v nich vykurovanie realizuje pomocou tzv. rekuperácie.

Pri nákupoch v predajniach Kaufland sa môžu zákazníci zapojiť do vernostnej akcie. Prostredníctvom zbierania vernostných bodov môžu získať produkty značky Wenger za zníženú cenu so zľavou až do výšky 67 %.

Obľúbené letáky a katalógy